week 1

NL: Wat doen de Mindfulness PPDs?
Om je gezondheid en (sport) prestaties te ondersteunen zijn er een speciale PPD’s ontwikkeld tegen de effecten van de moderne tijd op ons lichaam & geest  systeem. Deze Mindfulness serie bevat PPDs tegen de effecten van geestelijke stress en het bekrachtigen van innerlijke kwaliteiten, zoals aandacht voor het NU, innerlijk gewaar zijn, Stilte en Liefde en enkele PPDs m.b.t. het tot rust brengen van het verleden.

Hoe werkt het
– Luister zo lang en zo vaak als je wil naar de 2 PPDs
– Minimaal 5-10 minuten per dag
– Blijf na afloop enige minuten zitten om maximaal te profiteren van de effecten van de PPDs.
– De PPDs zachtjes aanzetten terwijl je wat anders aan het doen bent is een extra optie die veel mensen prettig vinden.
– Gedurende de eerste 7 weken zijn er telkens nieuwe PPDs beschikbaar, daarna kan je je eigen luistervolgorde aanhouden
– Wij sturen je elke week een email reminder om PPDs te luisteren

– Klik op de play > button om te beginnen met luisteren

Als je luistert, luister dan met AL je aandacht, ook als die aandacht naar plekken in je lichaam afdwaalt, dat noemen we MINDFULL !
Als er gedachtes of emoties opkomen, negeer ze en breng je aandacht terug naar het luisteren.

 

ENG: What are Mindfulness PPDs are for?
To support your (sport) performance, health and welbeing special PPDs have been developed against the effects of modernity on our body and mind system. The Mindfulness series include PPDs against the effects of mental and physical stress. Others focus on inner qualities such as attention/being viliant, inner awareness, Silence and Love.

  • Every PPD is listened to for a minimum of 1 week.
  • For the first 7 weeks, there are new PPDs available on the website – you will receive an email reminder.
  • You still have access to all those PPDs made available already 
  • After 14 weeks, the access to any of the all PPDs stops ceases

What to do
– Click the play > button and listen to both the PPDs at least once a day for 5 – 10 minutes.
– After listening sit still for a few minutes to sense 
– As an extra option you can play the PPDs on a low volume, the energy will fill the room while you doing something else! 

      1. 1. mindfulness PPD

      2. 2. PPD neutraliseer het verleden / neutralizes the past

NL: Oefening:
Probeer deze week zo vaak mogelijk je aandacht te brengen / houden bij je buikademhaling. Dat is alles. Ook als je aan het werkt bent of tijdens trainingen en sportwedstrijden. Alert zijn maakt het verschil tussen ontspanning en emotioneel drama!

We adviseren om een simpel dagboekje bij te houden. Het ondersteunt je alertheid en laat zien wat er langzamerhand aan het veranderen is. 

ENG: Exercise
Try to keep focus on your breath during the day and specially when there are emotions happing. This alertness includes time you spend working or doing sports. For good ‘breathing in’ your belly should be involved (bulge).

We strongly suggest you to keep a (small) diary

 

1 thought on “week 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *